Aylık arşiv: Nisan, 2018

Doğumgünü

SADECE İKİMİZ.OACAKLAR GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN FİLM ŞERİDİ GİBİ GEÇİYOR.SABAH SANA BAHSETTİĞİM PASTAYI ALIYORUM ÇUKULATA VE VİŞNELİ EN SEVDİĞİM PASTA . SENDE SEVERSİN UMARIM.ÇUKULATANIN TATLI KISMIYLA VİŞNENİN EKŞİ KISMI TAT ALMA ORGANINA DEĞİŞİK SİNYALLER GÖNDERİYOR…….TATLI VE EKŞİ BİR ARADA NE KADAR ÇAPRAŞIK BİR İLİŞKİ DEĞİL Mİ ? ÜZERİNE TEKBİR MUM KOYUYORUZ.PASTANIN YANINDA ŞARAP TA ALDIM. BİRAZ İÇMENİN …

Casu Saxo

Slm ben 16 yaşında hafif kilolu yakışıklı bir gencim.benim taaa küçüklükten beri ve hala arkadaşım olan koca götlü cansuyla yaşadıklarımı anlatıyım.biz 2. sınıfa bile giderken filim lerden gördüklerim gibi sevişiyorduktabi o zaman lar küçüktük ne yaptıımızı bilmioduk. bundan 2 sene önce yani 8. sınıftayaken gökan die bir arkadaşım vardı tabii cansu da bizim sınıftaydı habire …

Casu Saxo

Slm ben 16 yaşında hafif kilolu yakışıklı bir gencim.benim taaa küçüklükten beri ve hala arkadaşım olan koca götlü cansuyla yaşadıklarımı anlatıyım.biz 2. sınıfa bile giderken filim lerden gördüklerim gibi sevişiyorduktabi o zaman lar küçüktük ne yaptıımızı bilmioduk. bundan 2 sene önce yani 8. sınıftayaken gökan die bir arkadaşım vardı tabii cansu da bizim sınıftaydı habire …

Komşu Kızı Sıla

Bundan 1 ay önceydi. Komşumun kızını yolda gördüm o anda aklımı başımdan aldı ve benim ufaklık anıt gibi dikildi. Konuştuk hal hatır sordum ama benimki bir türlü inmek bilmiyordu sonra ayrıldık evimizde karşı karşıyadı kapıya yaklaştığında bana doğru döndü ve gülümsedi bende güldüm dedim içimden bunda iş var. Bir gün sonra bana dedi ingilizce ödevim …

Bodrum Tatili

Merhabalar ben İstanbulda yaşayan bir bayanım adım semra size 3 yıl önce yaşadığım bir anımı anlatmak istedim… 3yıl önce yakın bir arkadaşımla birlikte Bodruma tatile gittik orada yeni arkadaşlar edindik BBC adında bir rock barda eğleniyorduk birgün erkeklerden biri ortaya şişe çevirmece oynayalım lafını attı benimde zaten selçuk diye çok hoşlandığım bir çocuk vardı o …

Kiracıyı Sikiyorum

Bizim bi kiracımız vardı çok sexsiydi ben daha 15 yaşındaydım içimden ah ulan bi büyüsem su kadından kira falan almam bana göt versin yeter neyse bi gün beni ekmek almaya gönderdi ekmeyi aldım zile bastım bide ne göreyim kadın mini etekli cok sexsı bir biçimde kapıyı actı bi banhane uydurdum ve içeri girdim sonra kadının …

Sexpartner

Merhaba ben İstanbuldan Meltem. Bir gün internette sorf yaparken, arkadaşlık sitelerine gözüm takıldı. Knedime uygun bir sexpartner arıyordum. En sonunda yeni kurulmuş bir siteye ratladım. (http://seks_partneri.sitemynet.com/Sexpartner/ ) Herkese tavsiye ederim. Ücret yok, sınır yok, MSN, Tel. vs. Bırakmak serbest. Siteye girdim. Çok hoş resimli görüntüler, mesaj panosu bulunmakta. Site sahibininde örnek mesajını gördüm. Ona hemen …

Son Çare

Slm.ben şu an askerim.size lise son daki bir hikayemi anlatacağım. komşumuzun kızı ebru ile ilgili. yeni taşındığımız evin yanında oturuyolardı.ilk önceleri hiç beyenmiyordum. ben aslında onun kız kardeşi fundaya aşık olmuştum. hep onu düşünürken zamanla iyice komşu çocukları olarak arkadaş olmuştuk.sonraları ben nasıl açılacağımı düşünürken ablası ebru ya söyledim ve bana karşı funda nın ne …

Yengem

Ben ist de unıversıtede okuyorum ailem koyde ve ben yengemlerde kalıyorum yenem evlendı ve bırhaftasonra bosandı ben hep yengemlerde kalıorum yengem esmer zayı aynı liselibir kızgibi amacok guzel bır azar gunu ben evdeydım ve yengem banyo yapmak ıcın banyoya gırdı aradan bıraz zaman gectıkten sonra ben banyonun kapısının delıgınden ıcerı baktım ve ne gorı yengem …

Evli Çift Ne İStedi BiLseniz

Merhabalar Ben Tolga Boludan 26 yaşında Bir Delikanlıyım..sizlere anlatacağım hikaye yeni taşındığım karşı dairemde oturan çiftle ilgili..İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görüşmüyordum sadece karşı komşum ece ve ali. Oda karşılıklı oturmamızda ve kapıda karşılaşmalarımızdan ibaretti. Bir gece ansızın bir çığlıkla yatağımdan fırladım. Karşı komşumdan geliyordu sesler. ece ile eşi derece hızlı ve vahşi sevişiyorlardı. …

ankara escort illegal bahis illegal bahis canlı bahis kaçak bahis canlı bahis bahis siteleri live bet porno izle bursa escort bursa escort escort bursa sakarya escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort eryaman escort sakarya escort